Pytania i odpowiedzi
Rezerwacje
- W jaki sposób klient dokonuje rezerwacji?
- Czy klient musi rejestrować się za każdym razem, gdy chce zarezerwować usługę?
- Gdzie mogę sprawdzić bieżący stan rezerwacji?
- Po co wprowadzać rezerwacje telefoniczne do systemu?
- W jaki sposób odwołać rezerwację?
- Jak przenieść rezerwację?
- Na liście rezerwowej jest kilku oczekujących. Kogo wybierze system, gdy termin zwolni się?
- Co rozumieć pod pojęciem "rezerwacje do odwołania"?
- Jak mam rozumieć wykresy efektywności pracowników?
- W jaki sposób skutecznie nadzorować efektywność moich pracowników?
- Do czego służy zakładka "raporty"?
- Co w przypadku, gdy klient nie otrzymuje potwierdzeń email i sms?
Najczęstsze pytania
Formularz kontaktowy
Jeżeli interesuje Państwa współpraca, prosimy o skorzystanie z niniejszego formularza i przesłanie zapytania z propozycją.